söndag, september 19, 2010

NORBERG KRYSSAR HEDIN!!!

Jag har egentligen inte tid att blogga, men jag måste bara få skryta om detta:

Johan Norberg kryssar mig i riksdagen, Gustav Andersson i landstinget och Per Ankersjö i kommunen.

Norberg är en ikon. En av vår tids stora intellektuella. Det är tack vare hans bok "Till världskapitalismens försvar" som jag överhuvudtaget började engagera mig. En fantastisk fortsättning kom i "När människan skapade världen" som VERKLIGEN beskriver vad det handlar om.

Johans kryss är obeskrivligt stort för mig. Jag är oförskämt stolt och lycklig över rösten, men känner också att ett rejält ansvar läggs på mina axlar. Jag är nu moraliskt förpliktigad att driva frihetsfrågorna ännu hårdare i mitt parti och utanför.

Stort tack för förtroendet, Johan. Jag ska göra mitt bästa för att ge dig valuta för ditt kryss!

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Peter said...

Hade mer än gärna röstat på dig Johan om jag kunnat!
Hoppas på att det går bra för dig!

//Peter

3:03 em  
Blogger Johan, PL&C said...

Stort tack! Du kanske får möjlighet nästa gång... :-)
Varma hälsningar
/Johan

3:32 em  
Anonymous Anonym said...

Det fick bli Magnus Andersson den här gången. Vill du ha min röst så får du flytta ut i länet först:)

6:07 em  
Anonymous Oscar said...

Jag kryssade Johan Hedin till riksdagsvalet.

12:40 fm  
Anonymous Maria said...

Jag kryssade dig.

1:29 em  
Blogger Johan, PL&C said...

TACK! :-)

4:54 em  
Blogger Magnus i Solna said...

Jag kryssade Magnus Andersson i riksdagen, första gången jag röstat på c, i de övriga valen blev det m.
Jag såg dig på båten igår, men du var inne i en diskussion med en EU-parlamentariker (som jag fö kryssade i EU-parlamentsvalet) så jag gick inte fram.
Nästa gång så hejar jag!

5:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home