onsdag, juni 23, 2010

Vänstern, möt en företagare - Företagare, här är vänstern

Hos Annie Johansson läser jag om företagaren Åsa Malmborg som startade ett företag för hushållsnära tjänster 2007.

Hon är - på goda grunder - oroad för vad som händer som vänstern vinner valet.

Entreprenörssjälen är inte mycket för att sätta sig till ro och hoppas på att andra ska lösa ens problem, varför Åsa startat ett upprop för att RUT-avdraget ska få vara kvar.

Men det är klart, vänstern tycker ju att Åsa och andra företagare är för många redan...

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Ola Berg said...

Ja men det är ju det jag säger. Vi måste kvotera så att alla kvinnliga riksdagsledamöter på vänstersidan TVINGAS starta och driva företag!

http://apelsineld.blogspot.com/2009/09/ja-till-konskvotering.html

12:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Benjamin Briel Lee var hela tiden mycket professionell och höll mig medveten om allt som hände. Om jag hade några frågor var han alltid tillgänglig att svara på. Detta var mitt första hemköp, jag visste inte mycket om låneprocessen, han gjorde det väldigt enkelt att förstå de saker jag hade frågor om. Jag gillade verkligen att arbeta med honom. ”
Han är en låneansvarig som arbetar med en grupp investerare som är villiga att finansiera alla projekt eller låna dig alla belopp med mycket låga räntor. Kontakta Benjamin Briel Lee E-post: 247officedept@gmail.com Whats-appnummer: + 1-989 -394-3740.

5:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Home