tisdag, juni 10, 2008

Mellan en klippa och ett hårt ställe

Min goda vän Fredrick Federley skriver på bloggen om de våndor han går igenom inför voteringen i FRA-frågan.

Han slits mellan två krafter och hur han än gör kommer han att få skit.

Ingenting man avundas honom. Att som dessa tomtar i kommentarsfälten hålla på med oförskämdheter och rena trakasserier gör knappast livet lättare.

Det råder antagligen inga tvivel om var jag står i själva frågan. Jag är på distriktets (och partiets) linje.

Men hur Fredrick än väljer att göra, så står jag bakom honom.

(Läs också Annie och Magnus.)

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Markus "LAKE" Berglund said...

Jo, det kan inte vara lätt att vara liberal i riksdagen nu, de är i princip utrotningshotade.

Och efter den 17 juni är man antingen fortfarande liberal, men blir då har du svikit partilinjen och blir utfryst eller mobbad, ELLER så trycker man "ja" och borde därmed sluta kalla sig liberal...

Jag måste dock säga att de kommentarerna på Fredricks senaste inlägg är allt annat är oförskämda. De flesta är väldigt välformulerade (till skillnad från min sura uppkastning här ovan).

1:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home